Your search results

Persooniintervjuu: Lenne Põder, Uus Maa Kinnisvarabüroo sekretär

Posted by UusMaaPluss on märts 5, 2009
| 0

lenne
Lenne, sa oled Uus Maa sekretär olnud üle 7 aasta. Kuidas sa neid aastaid iseloomustaksid?

Need seitse aastat on läinud päris kiiresti. Kui ma 2001. aastal Uus Maa Kinnisvarabüroosse tööle asusin algas kinnisvaras suur tõusuperiood. Firma hakkas laienema ja võeti tööle palju uusi maaklereid ja hindajaid. Sel ajal oli olemas ka Uus Maas halduse osakond, kuhu kuulus palju kinnisvarahaldureid. Alguses tundus päris keeruline seda tööd kõike haarata, aga samal ajal töötas Uus Maas väga tore personalijuht Viiu Urb, kes aitas kenasti firmasse sisse elada. Sekretär, kelle asemel ma tööle hakkasin, oli töötanud Uus Maas palju aastaid. Tundsin suurt vastutust ja kohusetunnet.

Neid aastaid võib iseloomustada kui väga head õpiaega, kus puutusin kokku erinevate inimestega ja nende tööga. Kõrval olles sain palju uusi kogemusi ning õppisin lahendama erinevaid probleeme. Ja nii need aastad möödusid. Praegu tunnen end oma ametis kindlalt.

Kuidas sa Uus Maasse tööle sattusid ja mida sa enne tegid?

Kandideerisin sekretäri ametikohale ja mind kutsuti tööintervjuule, mille läbisin edukalt. Juba vestlusel jäi Uus Maast väga hea mulje.

Olen lõpetanud Tallinna Kergetööstustehnikumi sekretär-arhiivinduse erialal.
Varem töötasin Riiklikus Eksami-ja Kvalifikatioonikeskuses (riigikeele osakonnas) ja Eesti Energias sekretärina.

Miks sa just Uus Maa Kinnisvarabüroosse nii kauaks püsima oled jäänud?

Uus Maasse olen püsima jäänud kindlasti sel põhjusel, et selles firmas on väga meeldiv töökollektiiv ja sisekliima. Inimesed on nooruslikud, rõõmsameelsed, abivalmid, oma ala professionaalid, kes ka praegusel ajal ei ole kaotanud optimismi. Ma olen rahul, et ma töötan sellises firmas.

Sa oled sekretärina Uus Maa visiitkaart, esimene inimene, keda kliendid näevad. Mis on sinu moto klienditeeninduses?

Klienditeeninduses on minu motoks teenindada klienti võimalikult hästi, et ta lahkuks rahulolevana ja tahaks meile tagasi tulla. Kui on tekkinud probleem, peab alati leidma lahenduse ja säilitma rahuliku meele ja sõbraliku olemise. Klientide esmased emotsioonid puudutavad kõigepealt sekretäri.

Kui sa ise kuskil ettevõttes kliendina käid, mida sa teiste töö juures tähele paned? 

Kui käin kliendina teistes firmades, siis muidugi jälgin klienditeenindajate tööd, eriti suhtumist inimestesse.

Sa oled Uus Maa meeskonnas tuntud kui inimene, kes pakub alati ise enda abi, ilma et seda küsima peaks. Kas sa oled sellise oskuse õppinud või ongi see sinu omadus?

Jah, see on minu omadus. Ei ole seda eraldi õppinud, see on mul loomuses.

Keegi pole sind kunagi morni või mossis näoga näinud, inimesi huvitab väga, kas sinul ka mõnikord raske on?

Minul on samuti olnud raskeid aegu, kuid püüan alati oma probleemidele lahendused leida ning mitte oma halbu emotsioone teistele üle kanda.

Kes on sulle tööalaselt eeskujuks?

Õppida on Uus Maa töötajatelt palju, aga eraldi eeskujusid välja ei oska tuua.

Milline on sinu moto? Millest oma elus juhindud?

Ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse.
Märka inimest, kes on sinu kõrval, ja kui võimalik, aita abivajajaid.

Ma tean, et sa tegeled vabal ajal laulmisega. Räägi sellest lähemalt!

Laulan TTÜ Tallinna Majanduskolledži kammerkooris Aktiva juba neljandat aastat. See on tore meelelahutus. Laulmine annab võimaluse vabaneda pingetest, mis päeva jooksul on kogunenud. Käime laululaagrites ning anname kontserte ja suhtleme omavahel tihedalt. Mulle meeldib ka see, et esinedes on võimalik ennast proovile panna.

On sul veel mingeid hobisid?

Mulle meeldib käia looduses (käin tihti maal), kuulata muusikat, tegeleda lastega, tantsimisega ja lugeda häid raamatuid.

Kui sa peaksid oma elus tegema kannapöörde, kuhu sa siis tööle läheksid, mida teeksid?

Ma arvan, et ma läheksin tööle lasteaeda muusikaõpetajaks või kasvatajaks.

dsc07671dsc07676img_5972

Mida ütleb Lenne kohta tema töökaaslane ja sõbranna Kätlin Kuusalu:

Lenne on Uus Maas töötanud juba pikki aastaid, kuid on endiselt rõõmsameelne ja ülimalt sõbralik. Ta ulatab alati abistava käe, mõnikord on ta isegi liiga abivalmis ja vastutulelik. Mina ei ole Lennet mitte kunagi halvas tujus näinud. Ta kuulab teiste muresid, toetab rõõmsate mõtetega ning süstib kaaslastesse positiivsust. Lenne on just selline töökaaslane, nagu igaühel olla võiks. Lisaks on Lenne tuntud selle poolest, et tal on alati sahtlis kas kommi või šokolaadi 🙂

Compare Listings